Ofte stilte spørsmål

Levering

Spørsmål knyttet til levering?

Vinnea Pulse™ sendes fra vårt lager i Oslo med Bring i hele Norge. Standard behandlingstid av ordre er 1-2 dager, basert på etterspørsel.

Vi sender våre varer med Bring i hele Norge, og leveringstiden er 1-3 dager. Merk at behandlingstid av ordre er 1-2 dager, basert på etterspørsel.

Det får du! Vi sender ut sporingsnummer fra Bring via e-post.

Ved kjøp av Vinnea Pulse™ vil vi dekke ekspressfrakt via Bring for deg. Pakken leveres da i utgangspunktet til din postkasse. Om det mot formodning ikke lar seg gjøre å levere i postkassen din, blir pakken sendt til nærmeste postkontor. Du vil da får hentemelding.

Retur og garanti

Spørsmål rundt retur og garanti?

Det har du! Vi ønsker å gjøre det risikofritt å teste vårt produkt, slik at de som virkelig trenger hjelp kan se at det finnes en løsning. Derfor gir vi en 90 dagers pengene tilbake-garanti om du ikke skulle være fornøyd.

For spørsmål rundt tilbakelevering av varer, vennligst ta kontakt med oss på: support@vinnea.no

Vi har stor tro på at Vinnea Pulse™ vil være med på å forandre mensenhverdagen din, men vi forstår at alle kropper er forskjellige. Om du ikke opplever noen smertelindring, eller om du av andre grunner ikke skulle være fornøyd med bestillingen din, er du sikret av en 90 dagers fornøydgaranti. Du kan enkelt ta kontakt med oss på kundeservice, så får du pengene dine tilbake!

support@vinnea.no

Når du returnerer hos oss får du hele kjøpsbeløpet tilbake, men portokostnaden assosiert med tilbakesendingen av produktene vil forekomme på egen regning.

Andre spørsmål?

Ta kontakt med oss på support@vinnea.no

For spørsmål relatert til Vinnea Pulse™, se våre "Ofte stilte spørsmål" nederst på vår produktside.